fre och lördag!

Hade en kalasig fredag igår med bland annat tacos käk med Emma och Jossan här hemma hos mig! Sedan drog vi såkallade chillet här också haha.

Eh idag så var jag Jossan och Emmy i pagla för lite grillning och madrass åk, var super kul hiih, fast vi skulle egentligen till klinten och åka lite där men blev massa tjoffs och sånt haha.
Har nyss sett melodifestivalen och loreen som var min favvis vann.
Ska lägga mig hyfsat tidigt ikväll eftersom jag ska upp vid 7 imorgon för jag ska till piteå och spela match!
Får hoppas jag slipper få ont i handleden som jag lyckats göra något galet med och sen att det inte går så dåligt för oss som ska spela, vore ju ganska kul om det går jätte bra!:)
Nu ska jag ta och renbädda min kära säng och sedan slöa vid datan ett tag till!
Pusssss

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0